v2.4.6
Nieuwe features
- Een deel van de masterdata en projecten mag alleen gewijzigd worden door de Administrator
- Service afspraken kunnen vastleggen bij een klant
Bug fixes
- Mailtemplates aanmaken werkt weer
v2.4.5
Bug fixes
- Foutmelding bij toevoegen Losse factuur opgelost
v2.4.4
Bug fixes
- Factuur overzicht kan nu ook overweg met projectfacturen
v2.4.3
Nieuwe features
- Als je in de planning op een regel klikt kun je door te klikken op het info knopje het adres kopiëren
- Menu projecten beschikbaar voor alle gebruikers
Bug fixes
- Bedrag op factuur bij BTW verlegd is nu exclusief BTW ipv inclusief
v2.4.2
Nieuwe features
- Kleuren selectie in order aangepast
- Rolluik / screen weer in 1 tab
v2.4.1
Nieuwe features
- Lange namen in planning worden afgebroken met ..., maar als je met de muis eroverheen gaat zie je wel de volledige naam
- Klant met status Opdracht die bouwvergunning nodig heeft krijgt grijs duimicoon in planning
- Klant met status Opdracht alleen opdracht icoon tonen als bouwvergunning binnen is (indien vergunning benodigd) in planning
v2.4.0
Nieuwe features
- Offerte toevoegen / wijzigen fullscreen, zodat er meer info op de pagina past zonder te scrollen
- Kunnen zoeken in kleuren en materialen dropdown
- De tekst vast bij kozijn in offerte vervangen door slot-icoon
- Vinkje Rolluik / Screen weer bij het kozijn gezet. Als 1 van deze 2 is aangevinkt dan komt er een nieuwe tab zichtbaar die heet Rolluik of Screen
- Aantal iconen in de planning uitgebreid en legenda toegevoegd
- Verzamelofferte tekst achterblad apart kunnen aanpassen via instellingen
- Per organisatie (vestiging) de e-mailtemplate voor afspraken kunnen vastleggen
- NAW-gegevens van klant ook zichtbaar op 2e offerte pagina
- Meer klantgegevens zichtbaar in Outlook agenda afspraak en link naar Google Maps
- Reiskosten berekening aangepast, toeslag alleen bij postcodes die beginnen met 25, 26, 29 t/m 33 en 40 t/m 65
- Bij verkoopafspraak maken bij de klant worden alle submappen in OneDrive ook aangemaakt
- Bij aanmaken project worden alle submappen in OneDrive ook aangemaakt
- Verzamelofferte opmaak verbeterd: plaatje en kleuren op een volgende pagina gezet
Bug fixes
- Bij kleine kozijnen valt de maatlijn in de PDF half weg (niet leesbaar)
- Vreemde tekens in extra beschrijving bij order levert OneDrive export fout op
- De knop Afgewezen bij klant verdween nadat er 1 checklistitem was afgevinkt
- Het aanmaken van stamdata items met een actief vinkje werden inactief aangemaakt
v2.3.3
Bug fixes
- Bij 'oudere' offertes (van zomer 2024 en daarvoor) staan de prijzen van de kozijndelen vaak foutief op € 0
- In de offerte PDF werd altijd met huidige draaikiepramen / horren / ventilatierooster prijzen gerekend, ook al waren deze ondertussen aangepast. Dit leverde een Afgesproken verschil op
- Het vinkje afspraakbevestiging bij het aanmaken van een afspraak kan nu ook weer uitgezet worden
- De kleur van het kozijn in 1x aanpassen, leverde geen prijswijziging van de draaikiepramen op, ook al wijzig je de kleur van 9001/9010 naar een kleur met meerprijs
- Het Nr van kozijndeel in nieuwe offerte (of nieuw deel in bestaande offerte) pas zichtbaar na opslaan
v2.3.2
Bug fixes
- Toevoegen losse factuur werkt weer
v2.3.1
Bug fixes
- Automatische OneDrive sync loopt niet meer vast als er 1 bestand wordt verplaatst
v2.3.0
Nieuwe features
- Indeling van de offerte nog iets veranderd, kozijn en rolluik / screen in eigen tab
- Aannemers staat nu niet meer tussen de klanten maar is een aparte lijst in de stamdata
- Zoekfunctie in de aannemerslijst verbeterd, bij aanmaken nieuwe klant
- Zoekfunctie van e-mailtemplates gefixt
- Materialen inactief kunnen maken, zodat deze niet meer te selecteren zijn bij nieuwe offertes, maar nog wel blijven staan als ze geselecteerd zijn in een 'oude' offerte.
Bug fixes
- Reisafstand van de klant werd altijd vanuit Wiko Oost gerekend, ook al was het een klant van West
- Reiskosten voor de klant werden ook berekend als de klant de dakkapel zelf ophaalt
- Prijswijzigingen van model werden zonder akkoord te geven direct doorgevoerd
- Prijswijzigingen van minder dan 1% werden genegeerd
- Opmaak verzamelfactuur, kolomhoofden stonden door elkaar heen en kleuren met lange namen kwamen niet mooi uit
- E-mails verwijderen bij een klant
v2.2.0
Nieuwe features
- Alle dropdown lijsten zijn nu alfabetisch gesorteerd
- Bij een project kun je nu ook e-mails versturen en bestanden op OneDrive plaatsen
- De verkoopafspraak in de agenda bevat nu ook het telefoonnummer van de klant
- Bij verkoopafspraak in de showroom een andere e-mailtemplate dan bij afspraak thuis
- In de offerte werken met kleurnamen, gelijkend op RAL ipv RAL codes
- De planning standaard 1 week terug tonen ipv 2, beginnen met plaatsnaam en daarna klantnaam en het springen naar een week / datum werkend gemaakt
- Overzicht offertes van klant op mobiel, maatvoering wel tonen, aantal actieknoppen niet
Bug fixes
- Leverdatum van 1 offerte verwijderen lukte niet omdat de popup precies over het kruisje heen zat
- Teveel witregels in de offerte waardoor deze bij een redelijk standaard aantal opties net niet op 1 pagina past
- Als je op het klantoverzicht het jaar filter hebt gebruikt dan krijg je allerlei fouten op het projectoverzicht
- Vanuit de testomgeving geen e-mail versturen
- Bij uploaden bestand naar OneDrive als de bestandsnaam al bestaat wordt deze overschreven, moet een suffix toegevoegd worden
- Bij openen van PDF enkele offerte binnen project kreeg je een foutmelding