Inloggen
Terug

v2.4.6

Nieuwe features

  • Een deel van de masterdata en projecten mag alleen gewijzigd worden door de Administrator
  • Service afspraken kunnen vastleggen bij een klant

Bug fixes

  • Mailtemplates aanmaken werkt weer

v2.4.5

Bug fixes

  • Foutmelding bij toevoegen Losse factuur opgelost

v2.4.4

Bug fixes

  • Factuur overzicht kan nu ook overweg met projectfacturen

v2.4.3

Nieuwe features

  • Als je in de planning op een regel klikt kun je door te klikken op het info knopje het adres kopiëren
  • Menu projecten beschikbaar voor alle gebruikers

Bug fixes

  • Bedrag op factuur bij BTW verlegd is nu exclusief BTW ipv inclusief

v2.4.2

Nieuwe features

  • Kleuren selectie in order aangepast
  • Rolluik / screen weer in 1 tab

v2.4.1

Nieuwe features

  • Lange namen in planning worden afgebroken met ..., maar als je met de muis eroverheen gaat zie je wel de volledige naam
  • Klant met status Opdracht die bouwvergunning nodig heeft krijgt grijs duimicoon in planning
  • Klant met status Opdracht alleen opdracht icoon tonen als bouwvergunning binnen is (indien vergunning benodigd) in planning

v2.4.0

Nieuwe features

  • Offerte toevoegen / wijzigen fullscreen, zodat er meer info op de pagina past zonder te scrollen
  • Kunnen zoeken in kleuren en materialen dropdown
  • De tekst vast bij kozijn in offerte vervangen door slot-icoon
  • Vinkje Rolluik / Screen weer bij het kozijn gezet. Als 1 van deze 2 is aangevinkt dan komt er een nieuwe tab zichtbaar die heet Rolluik of Screen
  • Aantal iconen in de planning uitgebreid en legenda toegevoegd
  • Verzamelofferte tekst achterblad apart kunnen aanpassen via instellingen
  • Per organisatie (vestiging) de e-mailtemplate voor afspraken kunnen vastleggen
  • NAW-gegevens van klant ook zichtbaar op 2e offerte pagina
  • Meer klantgegevens zichtbaar in Outlook agenda afspraak en link naar Google Maps
  • Reiskosten berekening aangepast, toeslag alleen bij postcodes die beginnen met 25, 26, 29 t/m 33 en 40 t/m 65
  • Bij verkoopafspraak maken bij de klant worden alle submappen in OneDrive ook aangemaakt
  • Bij aanmaken project worden alle submappen in OneDrive ook aangemaakt
  • Verzamelofferte opmaak verbeterd: plaatje en kleuren op een volgende pagina gezet

Bug fixes

  • Bij kleine kozijnen valt de maatlijn in de PDF half weg (niet leesbaar)
  • Vreemde tekens in extra beschrijving bij order levert OneDrive export fout op
  • De knop Afgewezen bij klant verdween nadat er 1 checklistitem was afgevinkt
  • Het aanmaken van stamdata items met een actief vinkje werden inactief aangemaakt

v2.3.3

Bug fixes

  • Bij 'oudere' offertes (van zomer 2024 en daarvoor) staan de prijzen van de kozijndelen vaak foutief op € 0
  • In de offerte PDF werd altijd met huidige draaikiepramen / horren / ventilatierooster prijzen gerekend, ook al waren deze ondertussen aangepast. Dit leverde een Afgesproken verschil op
  • Het vinkje afspraakbevestiging bij het aanmaken van een afspraak kan nu ook weer uitgezet worden
  • De kleur van het kozijn in 1x aanpassen, leverde geen prijswijziging van de draaikiepramen op, ook al wijzig je de kleur van 9001/9010 naar een kleur met meerprijs
  • Het Nr van kozijndeel in nieuwe offerte (of nieuw deel in bestaande offerte) pas zichtbaar na opslaan

v2.3.2

Bug fixes

  • Toevoegen losse factuur werkt weer

v2.3.1

Bug fixes

  • Automatische OneDrive sync loopt niet meer vast als er 1 bestand wordt verplaatst

v2.3.0

Nieuwe features

  • Indeling van de offerte nog iets veranderd, kozijn en rolluik / screen in eigen tab
  • Aannemers staat nu niet meer tussen de klanten maar is een aparte lijst in de stamdata
  • Zoekfunctie in de aannemerslijst verbeterd, bij aanmaken nieuwe klant
  • Zoekfunctie van e-mailtemplates gefixt
  • Materialen inactief kunnen maken, zodat deze niet meer te selecteren zijn bij nieuwe offertes, maar nog wel blijven staan als ze geselecteerd zijn in een 'oude' offerte.

Bug fixes

  • Reisafstand van de klant werd altijd vanuit Wiko Oost gerekend, ook al was het een klant van West
  • Reiskosten voor de klant werden ook berekend als de klant de dakkapel zelf ophaalt
  • Prijswijzigingen van model werden zonder akkoord te geven direct doorgevoerd
  • Prijswijzigingen van minder dan 1% werden genegeerd
  • Opmaak verzamelfactuur, kolomhoofden stonden door elkaar heen en kleuren met lange namen kwamen niet mooi uit
  • E-mails verwijderen bij een klant

v2.2.0

Nieuwe features

  • Alle dropdown lijsten zijn nu alfabetisch gesorteerd
  • Bij een project kun je nu ook e-mails versturen en bestanden op OneDrive plaatsen
  • De verkoopafspraak in de agenda bevat nu ook het telefoonnummer van de klant
  • Bij verkoopafspraak in de showroom een andere e-mailtemplate dan bij afspraak thuis
  • In de offerte werken met kleurnamen, gelijkend op RAL ipv RAL codes
  • De planning standaard 1 week terug tonen ipv 2, beginnen met plaatsnaam en daarna klantnaam en het springen naar een week / datum werkend gemaakt
  • Overzicht offertes van klant op mobiel, maatvoering wel tonen, aantal actieknoppen niet

Bug fixes

  • Leverdatum van 1 offerte verwijderen lukte niet omdat de popup precies over het kruisje heen zat
  • Teveel witregels in de offerte waardoor deze bij een redelijk standaard aantal opties net niet op 1 pagina past
  • Als je op het klantoverzicht het jaar filter hebt gebruikt dan krijg je allerlei fouten op het projectoverzicht
  • Vanuit de testomgeving geen e-mail versturen
  • Bij uploaden bestand naar OneDrive als de bestandsnaam al bestaat wordt deze overschreven, moet een suffix toegevoegd worden
  • Bij openen van PDF enkele offerte binnen project kreeg je een foutmelding
versie 2.4.6